Klachtenprocedure

Klachten of bent u niet tevreden?

Uiteraard zijn wij er 24/7 voor u en helpen wij u altijd zo goed mogelijk. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Af en toe gaat er iets mis of maken wij gewoon een fout. Dat is vervelend, vooral voor u!

Komt u er met onze medewerker niet uit? Of heeft u een klacht over de afhandeling van een alarmmelding? Laat het ons dan snel weten.

Vanwege het raadplegen van de diversen systemen en de bewaartijd daarvan is het belangrijk om uw klacht binnen 30 dagen bij ons te melden.

U kunt een e-mail sturen naar: klachten@alarmcontrol.nl

Wat kunt u daarna van ons verwachten?

  • Na het indienen van uw klacht nemen wij zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen contact met u op.
  • Wij streven erna om uw klacht binnen 10 werkdagen op te lossen, in uitzonderlijke gevallen hebben wij hier 2 maanden de tijd voor.

Bent u daarna niet tevreden over onze oplossing? Leg de klacht dan voor aan de Geschillencommissie. Is uw klacht nog niet in behandeling? Dan kunt u ook gebruik maken van de Europese klachtenprocedure. Zie hiervoor: ec.europa.eu/odr.